söndag 29 november 2009

Workingspace 2.0

Bara under ett par veckor har mina pysselgrejer fått fara och flänga runt i mitt hem. Som ni kan läsa i ett tidigare blogginlägg, fick jag en hörna i min sambos arbetsrum att ha mina pysselgrejer på. Jag var jätte nöjd med att bara ha fått den möjligheten till att kunna ha lite kreativt kaos. Men ibland korsar vägar från andra håll ens egna, och tillvaron kan förbättras ännu mer!

Jag fick ta över en gammal men mycket välbehållen sekretär, och gissa vad glad jag blev över detta?!? Personligen är nog en sekretär den mest smidiga skrivbordslösningen för personer som mig som har ont om plats för större arbetshörnor. Nu har jag många lådor och små fack att förvara alla mina scrapbooking/korttillverknings pinaler på :)
Och det bästa av allt - jag kan stänga luckan om jag tröttnar på att se det!


Visst är hon fin?
Det är så skönt att äntligen ha fått ordning på pysseltillvaron...
En annan tjej som också tycker om att scrappa och pyssla skriver en blogg som heter "...mun elämä...". Hon skriver där den 28/11 2009 att hon som så många andra har ont om plats till att förvara sina pysselgrejer på ett vettigt sätt. Därför röjde hon ut en garderob och där skapade hon med enkla medel både förvaring och arbetsyta. Wow säger jag bara...
Bloggerskan är dock finsk och skriver därmed på finska, men jag lovar att hennes foton talar sitt universiella språk ;) Klicka här för att komma till hennes blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar