söndag 6 december 2009

Tilda Tomte

Nu när det är ca 17 dagar till julafton vill jag visa ett av de julkort jag pysslat ihop detta året. Det var riktigt mysigt att sitta vid min nya sekretär och göra julkort till skön julmusik av Jill Johnson. Detta året ville jag bl a prova Panduros Tilda-serie för att få till lite söta tomtar på korten.


Jag köpte ett fint block med olika röd/vit/rosa mönstrade ark från Tildas Papercraft, och därifrån fick tomten och det söta bården med fåglarna. Tillsammans med tomtarna rev jag loss en liten bit av ett gammalt notpapper och ett vitt handgjort papper.
Inuti kortet finns ett ljust grått papper från DCWV där jag fäst en bård med ett bladmönster och en liten bit spets. Där är det tänkt att skriva julhälsningen sen när det blir dags :)

Ha en mysig andra Advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar