fredag 27 november 2009

Hey girl - you are beautiful!

Här kommer en liten visning av ett kort jag gjorde till en nära släkting som fyllde år för ett tag sedan. Även hon är väldigt förtjust i gammaldagsa bilder, och därför gjorde jag ett födelsedagskort i den andan... För visst ska man väl unna "födelsedagsbarnet" med något som hon/han gillar?!?


Färgerna gick i några olika gröna/vita nyanser, och givetvis fick jag med några centimeter virkad spets också i det hela!
Sen som "rosen på toppen av prinsesstårtan" fick kortets hälsnings-platta två glittriga stenar.
Jag tror utsmyckningarna var i lagom proportioner till mottagarens smak - så lät det iallafall när jag pratade med henne på telefon på födelsedags kvällen :)

Jag vill också önska er alla en mysig 1:a advent...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar