onsdag 9 september 2009

Fartfyllda höstdagar

Här kommer nu det fartfyllda kortet som jag "sneak-peakade" om i mitt förra inlägg. Det är ett gratulationskort till en person som gillar att cykla - i vått och torrt! :) Jag blev inspirerad av det och därför fick kortet också en mer fartfylld stil....


Jag valde att montera bilden av Jo Parry på en härligt röd cardstack. Det hela dekorerades sedan med blommor, snirkliga figurer och blad... Dekorationerna kommer från en av mina favoritaffärer: Fias Fägring :)

Have a nice day!

3 kommentarer:

  1. Men gumman!! Inte visste jag att du hade blogg!! =) Här ska läsas!! =)

    SvaraRadera
  2. Jojjomänsan, visst har jag blogg! Skriver mest om lite pyssel jag gör, typ kort och sånt. Välkommen och läs! *kramar*

    SvaraRadera
  3. Gud vad fina kort du har gjort gumman! Vad duktig du är! =)

    SvaraRadera