tisdag 21 juli 2009

En bild säger mer än tusen ord

Eftersom jag inte är en riktig "ur-skåning" så funderar jag ofta över vädret här i södra Sverige. Speciellt då mitt arbete innebär en hel del utomhus vistelse, känner jag mig ibland som ett troll till det yttre efter att ha varit utomhus ett par timmar. Håret står på ända jämt!


För ett tag sedan såg jag denna bild som illusterar detta Malmö-fenomen VÄLDIGT bra.
Det är en fyra-rutors seriestrip som säger allt - utan ord, tecknad av Pernilla Lonhage.

Ha en trevlig onsdagskväll!

2 kommentarer:

  1. Hej och välkommen till bloggens värld...
    G tackar för det fina kortet...
    Ha en bra dag. Anna-Lotta

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :) Det känns spännande att vara en del av bloggvärlden nu. Vi får se vad det utvecklas till...

    SvaraRadera