söndag 19 juli 2009

Dagen med stort B(logg)

Vad kan jag mer säga än att nu har jag efter mycket övervägande och dividerande med mig själv, mitt ego och min kära sambo, äntligen tagit steget ut i bloggandets värld.
Att jag har tagit god tid på mig är att jag känner en viss skyldighet att hålla en eventuell bloggsida uppdaterad så ofta som möjligt. För jag vill inte hamna där att jag knappt skriver något nytt inlägg en gång i halvåret...

Men jag ska VERKLIGEN anstränga mig att hålla min blogg igång och komma med nya inlägg om pyssel, scrapbooking, foto, kortmakeri, inredning - allt sånt där roligt och inspirerande som man fyller vardagen med för att den inte ska vara alltför grå & trist. Jag har redan lite "godis" på gång som jag snart kommer visa upp här.

Ha det gott så länge, så återkommer jag senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar